Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Anny - 10 juli 2008 19:29

Precis kommit hem efter en otroligt lyckad dag med en av mina bästa kompisar. Vi träffades på stationen i Lund vid 9 tiden imorse och åkte därifrån vidare till Helsingborg, bara för att. Vi älskar att vara där för det är sådan nostalgi känsla över det och dessutom behövde vi cigg ( ja jag ska sluta). -.- ... Efter att fått i oss lite coffein drog vi vidare till Malmö, där vi stannade och åt lunch på centralen, ytterst mysigt att sitta och käka hamburgare precis vid ingången ja!. :] Men iaf, mätta och belåtna tog vi tåget vidare till Ystad. Man måste bara älska den staden, helt sjukt skön känsla över den och fullt av otroligt fina hus. Vi stannade där ett tag och satt i hamnen och snackade innan vi tog nästa tåg vidare till Simrishamn. Vål i Simrishamn satte vi oss även här i hamnen vid glasskiosken och åt mjukglass. Sedan drog vi en vända på stan och då ringde min bror och sa att han och hans flickvän var i Simrishamn, så vi träffade dem och tog sedan tåget med dem från Simrishamn en timme senare. De skulle till Malmö, och vi bestämde oss för att hoppa av i Tomelilla för att besöka gamla hederliga BO OHLSSON som jag och minn familj alltid åkte till när jag var liten. Där köpte vi lite smått och gott var och en innan vi tillslut tog tåget tillbaka mot Malmö. Jag var hemma igen kvart över 7. 

Det kankse inte låter så, men detta var verkligen en minnesvärd dag. Vi hade sjukt kul och var otroligt flummiga och det gjorde liksom hela resan bara det. Känns så himla kul att vi har kommit varann så nära nu, med tanke på att vi kanske inte alltid varit så bra kompisar egentligen. Iaf fall så vill jag bara säga att denna dagen betydde jättemkt för mig, hoppas du tycker detsamma <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards